SUBLIMINALNA MANIPULACIJA: Nihče s Tega Sveta še ne “Razmišlja” oz. deluje v skladu s svojo lastno Zavestjo (Dušo). Vsi smo Programirani in Vodeni od Zunaj.

Naša podzavest je tarča, ki je vsakodnevno bombardirana z različnimi subliminalnimi sporočili, ki prihajajo iz vseh strani in s katerimi je mogoče manipulirati z našim obnašanjem skozi človeške »nagone« kot so preživetveni nagoni (lakota, žeja, nevarnosti vseh vrst), seksualni nagon, pohlep, družbena sprejetost, varnost in konec koncev tudi teritorialnost.

Kaj pomeni »subliminalno«? To pomeni »pod pragom«, kajti vsa sporočila se nam prenesejo na nivoju, ki ga zavestni um ne zazna, toda podzavestni um ga prepozna. Podzavest vidi vse, medtem kot zavest zazna le majhen delček tega, kar pride skozi naših pet čutil.

Subliminalno oglaševanje je bilo razkrinkano sredi 50-tih let prejšnjega stoletja, ko so odkrili, da se v nekaterih oglasih na TV in v kinu za delček sekunde pojavljajo slike, ki jih zavestni um ni mogel zaznati, so pa bile usmerjene h kupovanju določenega proizvoda. Npr.  med reklamo za napitke je bilo subliminalno sporočilo »žejen sem«.

Producenti filmov, kot so Eksorcist in Teksaški pokol z motorko so javno priznali, da njihovi filmi vsebujejo nasilne in zastrašujoče subliminale. Uporaba subliminalnih sporočil je v nekaterih državah prepovedana v ZDA pa Uprava za alkohol, tobak in strelno orožje pravi, da subliminali označujejo varljivost, ker jih potrošniki ne zaznajo na zavestni ravni in se jim zato ne da možnosti svobodne izbire ali sporočilo sprejmejo ali zavrnejo.

Slika spodaj vsebuje izjemno jasno subliminalno sporočilo, ki postane povsem očitno, ko nas nanjo nekdo opozori. Ali jo vidite? Zdi se, da okoli 5% ljudi subliminalna sporočila prepozna takoj, ostali pa so presenečeni, ko se jih nanjo opozori in jo »zagledajo«.

subliminal

Ali ste videli subliminalno sporočilo? Če ga niste, potem namig za vas – osredotočite se na belo podlago, ne na rastline. Sporočite v komentarjih, če ste »spregledali« in ugledali to subliminalno sporočilo.  Več TUKAJ

Manipulacija s strani korporacij in medijev

Na kakšen način sodobne korporacije in mediji manipulirajo s posameznikom in kako se ta odziva? Ali se človek tovrstnim manipulacijam lahko upre in kako? Kakšno držo naj posameznik zavzame v današnjem svetu? Na vprašanja odgovarja Dušan Rutar, filozof in psihoanalitik TUKAJ

 

 

427038_10150566269873254_535493253_9124797_243766606_n.jpg

  1. Glejte v rdečo točko na nosu lika ženske 30 sekundi.
  2. Zatem poglejte v zid ali belo površino.
  3. Možgani so neverjetni… ali pa je to enen od principov kako delujejo sublimarna sporočila, ki se jih ne zavedamo!

SUBLIMINALNI MARKETING

Derren Brown – Subliminal Advertising
Za Skeptike in “Intelektualce” ter psihoanalitike ali takozvane “sveznalice”, pri katerem bodo mogoče spoznali, da je kvocient “priučene inteligence” v bistvu obratnosorazmeren dovzetnosti manipulacijam in prefinjenim sugestijam, ki jih Človek v svojem Življenju Sploh Ni dojemal
 Filmček Lepo in Nazorno Pokaže, da so tudi tisti, ki kreirajo in vsiljujejo mnenja ali vzorce Ljudem sami podvrženi istim skritim sporočilom perfektnega trika Zavesti oz. Podzavesti, ki v Popolnosti Nadzoruje Človekov Um. Medtem Človek misli, da deluje Suvereno brez Vplivov od Zunaj ali si celo domišlja da ima Lastno Pamet, ki da je kao izvor vseh njegovih idej.
Noben človek Tega Sveta še ne “Razmišlja” oz. deluje v skladu s svojo lastno Zavestjo (Dušo). Vsi smo Programirani in Vodeni od Zunaj (aNIMOS)

Subliminalno programiranje preko risanih filmov

Manipulacija celotnih narodov

 

How To Brainwash A Nation 

 

Dopolnilno gradivo

1.

Yuri Yatsko-Svobodno razmišljamo tri minute na dan – preostanek smo na avtopilotu

” Prvi korak je vzpostavitev in razvoj temelja osebnosti, ki ga imenujem racionalni jaz. Ta ima sposobnost svobodnega razmišljanja in odločanja. Na žalost je pri povprečnem človeku aktiven le od dve do tri minute na dan! To pomeni, da je samo tri minute dnevno sposoben sprejemati resnično svobodne odločitve, v izjemnih primerih morda ‘celo’ štiri ali pet minut na dan. Vsi drugi procesi se pri posamezniku odvijajo napol nezavedno; pravim, da je človek na avtopilotu.”
2.
Bernaysov pogled na posameznika kot pasivnega potrošnika oz. demokracija po diktirki multinacionalk “….ljudje brez zunanje kontrole postanejo neracionalni in nevarni. Da jih mora zato nekdo voditi, čeprav prikrito….” ” Ideja posameznikove svobode je v resnici zgolj iluzija, človeškim bitjem v družbi nikdar ni bilo dovoljeno, da bi se povsem izrazili
3.
Ko je človek (ali otrok) v transu je bolj dojemljiv  za sugestije. Med gledanjem TV so otroci v transu vsi dihajo enako, z istim odsotnim izrazom na obrazu. Televizija promovira neaktivnost, statičnost in takšen stil življenja. To vas podzavestno drži nepokretne in vas vzdržuje v določeni družbi tipa: »PREŽIVI, PRIDI PRAVOČASNO, MOLČI, POJDI V SLUŽBO, TROŠI…«. To je primarno orodje, ki se uporablja za manipulacijo vaše zavesti na dnevni bazi.
4.
OTROCI POTROŠNIKI – Otroški marketing v potrošniškem kapitalizmu: dimenzije, kot jih še nikoli ni bilo, igrače, hrana in drugi produkti brez konca, ki jih otroci ne rabijo, a jih industrija v več tisoč sporočilih dnevno uči, kako jih zahtevati in dobiti, nemoč staršev, močna čustva, ki v neslutenih dimenzijah popolnoma spreminjajo življenje in prihodnost naših najmlajših in odraščajočih otrok.
5.
Strah je tisti, ki nas blokira, da končno enkrat naredimo konec brezobzirnemu in neskončnemu izkoriščanju. In strah je naš največji sovražnik. stanje strahu pa je tudi najprimernejše, da vsak posameznik ali določen del družbe, postane ranljiv in primeren za manipulacijo, ker teži k osnovnem občutku varnosti pod okriljem nekoga, ki izkazuje moč, čustva borbe, in nakazuje možnosti rešitve. Sodoben človek deluje po sistemu “ovce”-manipulacije s strani predvsem medijev ali elit, ki ga uporabljajo za svoje načrte, zato prestrašeni ljudje “pada” v manipulacijsko zanko in iluzorni občutek varnosti!
6.
Program v podzavesti predstavlja 95% , le 5% zavesti je kreativne, ustvarjalne, žive. Program navzven vedno manifestira le tisto vsebino , ki so nam jo vsadili z vzgojo tj. programiranjem (bližnja omejena okolica, šolski sistem, cerkev in ideologije PREDVSEM..) do 7 leta starosti, torej venomer ponavljamo le eno in isto. Nihče nas ni nikoli učil, kako naj soddelujemo z drugimi, kaj je potrebno za uspešno rast in sodelovanje skupnosti, skupine, oz tima ljudi . Vendar ne le, da nas nihče ni učil, ravno nasprotno, vzgojeni smo bili v kompetitivnem in komparativnem okolju, ki je sodelovanje negiralo. Šolski sistem in javni viri informacij vsebujejo ogromno laži, vsekakor pa nas ne naučijo temeljnih veščin za uspešno življenje.
Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s