Biologija prepričanj: Znanstveni dokaz o nadvladi uma nad materijo oz. Epigenetika – preboj nove misli, nova kozmologija in pogled na svet

 Biologija prepričanj ni priročnik za samopomoč; to je knjiga, ki nas opolnomoči. 

 

Ta knjiga bo za vedno spremenila razmišljanje o našem razmišljanju.

 

Fantastična nova znanstvena odkritja o vplivu biokemičnih učinkov na delovanje vaših možganov nam bodo pokazala, kako se vse celice vašega telesa odzivajo na prepričanja

 

Bruce H. Lipton, priznan celični biolog, natančno opisuje molekularne poti, skozi katere se to dogaja.

 

Uporablja enostaven, slikovit in humoren jezik ter z vsakdanjimi primeri podprt način, da predstavi, kako nova znanost epigenetike ustvarja revolucijo v našem razumevanju povezanosti uma in materije in kako globok učinek ima na naša življenja ter na vse človeštvo.

Biologija prepričanj (2005) je ob Modrosti vaših celic (2006), Spontani evoluciji (2009, slovenski prevod 2012) in Učinku medenega meseca (2013) najpomembnejše delo ameriškega celičnega biologa, epigenetika, zapriseženega (oziroma, kot se sam imenuje, »duhovnega«) znanstvenika Brucea H. Liptona (1944), ki je na vrhuncu svojih znanstvenih raziskav prišel do duhovnega spoznanja.

dr.Bruce H. Lipton o knjigi

Fizično in energetsko okolje kontrolira življenje celice in ne njeni geni. Geni so preprosto molekularni načrti, ki se uporabljajo za sestavo celic, tkiv in organov. Okolje služi kot »izvajalec«, ki prebere in aktivira tiste genetske načrte in je v končni fazi odgovorno za značilnosti življenja celice. Gre za posamezno celico in njeno »zavedanje« okolja, ki poganja mehanizme življenja, in ne njene gene. Kot celični biolog sem vedel, da bodo imeli moji vpogledi močne posledice za moje življenje in življenje vseh ljudi. Globoko sem se zavedal, da vsak od nas sestoji iz približno treh bilijonov posameznih celic. Svoje profesionalno življenje sem posvetil izboljšanju razumevanja posamičnih celic, saj sem takrat vedel, tako kot vem tudi zdaj, da bolje, ko bomo razumeli posamezne celice, bolje bomo razumeli skupnost celic, ki sestavljajo vsako človeško telo. Če posamezne celice kontrolira njihovo zavedanje okolja, potem to zavedanje okolja kontrolira tudi človeška bitja, ki sestojijo iz bilijonov celic. Lastnosti naših življenj, tako kot lastnosti posamične celice, ne določajo naši geni, ampak naši odzivi na dražljaje iz okolja, ki poganjajo življenje.

Po eni strani me je moje novo razumevanje narave življenja šokiralo. Skoraj dvajset let sem programiral osrednje načelo biologije – prepričanje, da življenje kontrolirajo geni – v glave študentov medicine. Po drugi strani pa moje novo razumevanje niti ni bilo tako presenečenje. Vedno me je glodal črv dvoma glede genskega determinizma. Nekateri dvomi so izhajali iz mojega osemnajstletnega raziskovanja kloniranja matičnih celic, financiranega s strani države. Čeprav je bilo potrebno bivanje izven tradicionalnih akademskih krogov, da sem to v celoti ugotovil, je moja raziskava ponudila neizpodbiten dokaz, da so bila najbolj cenjena načela biologije glede genskega determinizma v osnovi zgrešena. Moje novo razumevanje narave življenja ni le potrdilo mojih raziskav matičnih
celic, temveč sem ugotovil, da je poleg tega nasprotovalo še enemu prepričanju konvencionalne znanosti, ki sem ga predstavljal svojim študentom – prepričanju, da je alopatska medicina edina, ki si zasluži obravnavanje na medicinski fakulteti. S tem, ko je okolje, ki temelji na energiji, dobilo to, kar mu pripada, je to poskrbelo za veličastno zbliževanje znanosti in dejavnosti alopatske medicine, komplementarne medicine ter duhovnih modrosti starodavnih in modernih verovanj.

Bil sem navdušen nad novo ugotovitvijo, da lahko spremenim naravo svojega življenja s tem, da spremenim svoja prepričanja. V trenutku me je preplavil val energije, saj sem ugotovil, da obstaja pot, osnovana na znanosti, ki me bo popeljala od moje pozicije večne »žrtve« do mojega novega položaja »sokreatorja« svoje usode. Minilo je že več kot dvajset let od tiste magične noči na Karibih. V preteklih letih so biološke raziskave še nadalje podkrepile spoznanje, ki sem ga dobil v tistem zgodnjem jutru. Dve na novo razviti področji znanosti, ki predstavljata najpomembnejši polji biomedicinskih raziskav, danes utrjujeta zaključke, ki jih ponuja Biologija prepričanj.

 

O AVTORJU:

Dr. Bruce Lipton je strokovnjak na področju celularne biologije in med vodilnimi znanstveniki, ki preučujejo, kako lahko čustva usmerjajo genetski izraz, kar je razložil v svojih dveh delih “Biologija prepričanja” in “Spontana evolucija”. Po njegovem prepričanju prava skrivnost življenja ne tiči v DNK-ju, temveč v mehanizmih delovanja celične opne.

Receptorji na celični opni sprejemajo različne signale iz okolja, njen mehanizem pa nadzoruje “branje” genov znotraj celice. Naše celice lahko genetsko kodo berejo ali pa tudi ne, odvisno od signalov, ki prihajajo iz okolja. Če ima torej naš DNK preddizpozicijo za raka, to ne pomeni, da bomo nekoč zboleli za to boleznijo. Daleč od tega, ta genski zapis morda ne bo nikoli izražen. Dr. Lipton trdi, da lahko na svoje zdravje vplivamo s svojo voljo, s svojim načinom življenja, z našimi mislimi.

Osebna stran Dr. BRUCEA LIPTONA

Povzeto po TUKAJ

drugi VIDEO posnetki z  govori  Dr. LIPTONA na YUTUBE-u

Epigenetika – preboj nove misli, nova kozmologija in pogled na svet

 

Anton Komat, ekolog, pisatelj, novinar in svobodni raziskovalec, razgrnja številne dokaze, ki porajajo popolnoma nov holistični pogled na življenje in človeka.
Ta vodi k izhodu iz kaotičnega družbenega dogajanja in stran od propada zahodne civilizacije, ki ga povzročata paradigma neodarvinizma in socialnega darvinizma kot temelja globalne politične ekonomije

Več v člankih objavljenih v reviji Misteriji spodaj

 Narava mesa iste karte

 Ekonomija v biologijo

 Veliko prevrednotenje

 Fraktalna podoba evolucije

Delitev genov

 

Več na temo Epigenetika

 

Zdravljenje z frekvencami; Vpliv vibracij in zvoka na trdno snov; Frekvence naših občutkov in misli določajo našo genetiko

Angelina Jolie si je dala odstraniti prsi – največja prevara, ki efektivno prispeva k vzdrževanju in hranjenju zablode o genetiki, ki človeštvo zelo uspešno zasužnjuje v prepričanju lastne nemoči, determiniranosti in obsojenosti na nenehno servisiranje elit?

 

Oddajte komentar

